Från lastbilar och truckar till arbetskläder – oavsett vilken utrustning ni har kan CHG-MERIDIAN erbjuda optimering genom effektiv hantering och administration av utrustning. Slipp krångliga detaljuppgifter, manuella processer och tidskrävande pappersarbete – satsa på en transparent, digital process som gör allt så mycket enklare.
Vi på CHG-MERIDIAN hjälper er att hålla ett öga på era tillgångar och få kontroll på era utgifter. Och framför allt: upptäck områden med besparingspotential. Med ett system för hantering av tillgångar har ni alltid digitala och fullt transparenta kommersiella och tekniska data om er utrustning.
Vi tittar tillsammans på detaljerna för er aktuella bransch för att hitta och länka samman kommersiell och teknisk information. Utifrån detta kan ni fatta mer välgrundade beslut om hur ni kan optimera er budget och utnyttjandet av era tillgångar. För ökad produktivitet och effektivitet. Det är värt att ta en närmare titt på detta. Det hjälper vi er gärna med.
"När vi köpte in lastbilar hade vi inget underlag för att kunna jämföra inköpskostnader. Vi hade därför svårt att bedöma vilket fordon som var mest kostnadseffektivt för våra specifika behov, både ur ett totalkostnads- och ett effektivitetsperspektiv. CHG-MERIDIAN gjorde en TCO-analys av utrustningen där det användes ett produktivitetstest som jämförde liknande fordon från olika tillverkare. Nu har vi ett pålitligt och objektivt underlag till vårt beslutsfattande."
Vill ni ha personlig och kostnadsfri rådgivning? Kontakta oss och se hur ni kan dra fördel av vår expertis.